Wisserbladen vervangen
Moderator: Shelby GT-H
- Scorpion2k
Wisserbladen vervangen
Waarschijnlijk een makkelijke vraag, maar ik heb het nooit eerder hoeven doen ivm een lease wagen. Ik zag vandaag dat mijn rubber gescheurd was van de ruitenwisser. Ik heb dus een nieuw wisserblad (de rubbers) nodig.
Na een onderzoekje op internet lijkt het mij dat ik wel een specifieke set nodig heb. Kan ik dit krijgen in Nederland voor mijn auto of moet ik het vanuit het buitenland importeren?
Alvast bedankt!
Na een onderzoekje op internet lijkt het mij dat ik wel een specifieke set nodig heb. Kan ik dit krijgen in Nederland voor mijn auto of moet ik het vanuit het buitenland importeren?
Alvast bedankt!
- chrisrombouts
- Donateur 2014
Re: Wisserbladen vervangen
Hallo ! Ik heb dat een paar jaar terug ook gehad terwijl ik op vakantie was in Duitsland.
Tijdens en regenbui kreeg ik steeds slechter zicht en toen zag ik dat de rubbers aan flarden waren !
Eerst een beetje paniek maar bij de eerste de beste autoparts center hadden ze standaard wissers die
ook op mijn 2006 Mustang pasten. No problem. Ze vervingen net alleen de rubbers maar heel de armen.
Ik geloof dat ik voor 25 Euro klaar was. Merk ben ik vergeten maar het waren 3 letters !
Groetjes van Chris.
Tijdens en regenbui kreeg ik steeds slechter zicht en toen zag ik dat de rubbers aan flarden waren !
Eerst een beetje paniek maar bij de eerste de beste autoparts center hadden ze standaard wissers die
ook op mijn 2006 Mustang pasten. No problem. Ze vervingen net alleen de rubbers maar heel de armen.
Ik geloof dat ik voor 25 Euro klaar was. Merk ben ik vergeten maar het waren 3 letters !
Groetjes van Chris.
- 06 Mustang , V6-premium + Pony package + veel meer ! SOLD 2016
- 2015 Mustang Ecoboost Coupe, loaded ! OSCAAR 2015 Pacecar. FOR SALE !
- 2017 Mustang GT
"A stampede is louder than a heartbeat"
- 2015 Mustang Ecoboost Coupe, loaded ! OSCAAR 2015 Pacecar. FOR SALE !
- 2017 Mustang GT
"A stampede is louder than a heartbeat"
- Foxy-Mustang
Waarschijnlijk SWF.chrisrombouts schreef: Merk ben ik vergeten maar het waren 3 letters !
Groetjes van Chris.
Marcel
Heb wisserbladen van valeo,past perfect.
Mustang 2006 Coupe GT.
-Torch Red-
- 4.6 V8 -
-Shaker 500 -
-GT500KR Mufflers -
-One piece driveshaft-
-Shelby GT wheels-
-Torch Red-
- 4.6 V8 -
-Shaker 500 -
-GT500KR Mufflers -
-One piece driveshaft-
-Shelby GT wheels-
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Je kan ze ook bij Brezan kopen.
Mark
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Ik weet niet of het voor 05+ ook geldt, maar op mijn Mustang passen gewoon de standaard wissers van de Halfords... Even de lengte meten en je bent voor 7,50 klaar.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Ja dat moet kunnen want die bij Brezan zijn ook standaard wissers.Mack schreef:Ik weet niet of het voor 05+ ook geldt, maar op mijn Mustang passen gewoon de standaard wissers van de Halfords... Even de lengte meten en je bent voor 7,50 klaar.
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
- Scorpion2k
Bedankt allen. Genoeg informatie om aan de slag mee te gaan. Ook leuk als het een keer simpel kan bij zo'n wagen
. Top, ben blij met de reacties.
- patrick cox
Mijn monteur heeft rubber liggen. Die schuif je gewoon in de ruitenwisser. Werkt perfect, en geen gepiel om de ruitenwisser eraf te krijgen.
Ik heb ze onlangs ook moeten vervangen, zoals anderen al gezegd hebben: De valeo's van halfords werken prima. Je hebt de types VM107 en VM7 nodig:
http://www.halfords.nl/shop/Auto-onderd ... ers/113095" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.halfords.nl/shop/Auto-onderd ... ers/113062" onclick="window.open(this.href);return false;
Laat je niet verleiden tot het aanschaffen van de losse rubbers die je op maat kan knippen die ze ook verkopen, dat is weliswaar een stuk goedkoper maar past niet in de standaard houder die er bij mij op zat.
http://www.halfords.nl/shop/Auto-onderd ... ers/113095" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.halfords.nl/shop/Auto-onderd ... ers/113062" onclick="window.open(this.href);return false;
Laat je niet verleiden tot het aanschaffen van de losse rubbers die je op maat kan knippen die ze ook verkopen, dat is weliswaar een stuk goedkoper maar past niet in de standaard houder die er bij mij op zat.
"The major difference between a thing that might go wrong and a thing that cannot possibly go wrong is that when a thing that cannot possibly go wrong goes wrong it usually turns out to be impossible to get at or repair."
-- Douglas Adams
-- Douglas Adams
- Scorpion2k
Zojuist even bij Halfords geweest en bovenstaande ruitenwissers gekocht. Meteen ook op de auto gezet. Bedankt voor alles. Ik had dus klusje behoorlijk overschat. Blij dat ik morgen weer lekker van de buien kan genieten.
Die van mij waren gisterenochtend ook ineens aan gort. Met die regen die voorspeld was, ffe bij Brezan gekeken en die hadden een passend setje op stock. Monteren is 2 keer niks.MustangMan010 schreef:Ja dat moet kunnen want die bij Brezan zijn ook standaard wissers.Mack schreef:Ik weet niet of het voor 05+ ook geldt, maar op mijn Mustang passen gewoon de standaard wissers van de Halfords... Even de lengte meten en je bent voor 7,50 klaar.
Mark