Het werd weer hoog tijd nu het weer hopelijk mee gaat werken, om de stinger weer eens flink te poetsen komende tijd hoop ik er een paar mooie foto's van te maken.
Nu ben ik niet zo van de 2005+ generatie en ben er ook helemaal niet in thuis...
Wat is dit voor variant en wat houd het Stinger Stage 2 precies in. Vind het wel wat hebben moet ik bekennen
Nee, zonder dolle... erg cool !
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
Mustang valley gaat vooralsnog niet lukken, ff kijken wat ik kan, lijkt me supergaaf om alles te kunnen bewonderen, en de mustang stinger stage 2 is een beperkte oplage die door ford gebouwd is en waarbij de styling door chip foose is uitgedacht.
Groet Aart
Laatst gewijzigd door aart op di 17 mar, 2015 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.
je kan beter om vergiffenis vragen, dan om toestemming
- Ford Mustang Fastback Factory GT '66, 4V 289 Ci V8, 5 speed, headers en Flowmasters.
- Chevrolet Impala Sport Coupe 1959, 348 Ci V8, Tri-Power, 4 speed
Ja, die wil ik toch ook wel eens zien/horel irl!!!
Mustang 2005 GT Convertible - Screaming Yellow - " still to be checked" RWHP - ??? Nm Koppel
Way to many mods to tell ... But it sure feels nice to be blown by twins ;)
Nu de winter bijna voorbij is, gaan we de bekende plekjes op de motorkap aan laten pakken, de witte strepen gaan hierbij op de kap verloren en misschien gelijk een mooi moment om eens een andere kleur te laten herplaatsen.
Heel lang over nagedacht, maar ik moet zeggen dat ik grabber blue erg mooi vind staan.
De combinatie van hooglans grabber blue op matzwart is ook wel mooi vind ik zelf
groet aart
je kan beter om vergiffenis vragen, dan om toestemming