Na de wielkasten ben ik nu begonnen aan de onderzijde van de auto.
En daar zit nog meer bituum op alleen is het zachter dus gemakkelijk eraf te halen met breakclean/wasbenzine en steekmes.
Ik ben erg benieuwd wat jullie gedaan hebben met de onderzijde van de mustang voor wat betreft de afwerking ervan.
Dus wat hebben jullie erop gesmeerd?
Bodemplaat/onderzijde Mustang
Moderator: Shelby GT-H
De mijne is zowel buiten als binnen en onder gestraald zodat ie compleet blank was. Vervolgens is, na het dichtstrijken van alle naden, de onderkant in een epoxyprimer gezet en als final coat, een paar lagen zwarte industrielak met verharder. Op deze manier krijgt je een cleane maar vooral krasvast geheel in een zijdeglans zwarte kleur. Ik ben er nog niet uit of ik de onderkant ook nog een blanke tectyl behandeling ga geven.
Succes,
Martijn
Succes,
Martijn
NOW 1966 coupe L6
SOLD 1965 2+2 fastback 302 5.0 HO, C4, PS, PB
SOLD 1966 coupe 289 V8, C4, PS
SOLD 1966 coupe 289 V8, C4, Discs
SOLD 1965 2+2 fastback 289 V8, C4
SOLD 1965 coupe 289 V8, C4, PS
SOLD 1965 2+2 fastback 302 5.0 HO, C4, PS, PB
SOLD 1966 coupe 289 V8, C4, PS
SOLD 1966 coupe 289 V8, C4, Discs
SOLD 1965 2+2 fastback 289 V8, C4
SOLD 1965 coupe 289 V8, C4, PS
Ik ga de bodemplaat van mijn Falcon zowel van binnen als van buiten in de RX5 en daarna in de RX10 zetten.
Die stroep wordt zo hard dat je nog eens een verkeerstdrempel veel te hard kan nemen en nog geen verf achterlaat.
Het is zelfs zo sterk, laatst kwam ik nog wat gaatjes tegen die ik gelast had en aan de binnenzijde zat al 5 en 10 en er is nauwelijks hitte schade te zien.
Rinke
Die stroep wordt zo hard dat je nog eens een verkeerstdrempel veel te hard kan nemen en nog geen verf achterlaat.
Het is zelfs zo sterk, laatst kwam ik nog wat gaatjes tegen die ik gelast had en aan de binnenzijde zat al 5 en 10 en er is nauwelijks hitte schade te zien.
Rinke