Heb achteraan een klein formaat maar zoek nog een firma die een kopie kan maken.
Ben al bij verschillende handelaars geweest om te vragen of ze deze konden maken maar ze kunnen enkel normale kentekens maken zodus
Bedankt voor de hulp!
Moderator: Shelby GT-H
walter schreef:Waar woon je? Is niet handig als je in Oostende woont en de handelaar in Lanaken

Is het ook legaal? Het lijkt erop dat het bij exotische of speciale auto's gedoogd word.peer schreef:Je moet niet naar handelaren gaan maar naar een auto materialen zaak.
Ik weet hier (in mol) wel 9 zaken binnen een kilometer die zo'n plaat kan maken...
In nederland een kleine kentekenplaat alleen als je een goedkeuring op je kenteken papieren hebt.Rams schreef:
Is het ook legaal? Het lijkt erop dat het bij exotische of speciale auto's gedoogd word.
Ik heb dus een kleine gekregen van de keuring en heb die ook in mijn bezit sinds enkele dagen.peer schreef:In België heb je 3 maten die je mag voeren. Een langwerpige of een grote rechthoek. Als deze niet passen mag je een kleine motorplaat voeren. Dit mag dus alleen als je achterplaat (die je van het DIV krijgt) ook klein is.
Je mag dus niet zomaar je grote voor een kleine vervangen. Je bent immer verplicht die DIV plaat met keuring stempel te gebruiken aan de achterkant.
Ik ben gewoon naar de stationchef gegaan, met een reeks fotos van Mustangs met kleine platen..., en heb direkt de vermelding en de stempel gekregen... !okp schreef:Je hebt geluk dat je een kleine plaat hebt gekregen. Die grote vind ik maar lelijk. Zeker die vierkante. Ik heb het verschillende keren geprobeerd, maar in Antwerpen meten ze bij de keuring letterlijk je wagen op, en als een grote past, moet je een grote plaatsen. Jammer..
succes
Eric