Goedemorgen,
Via Google al snel op dit Forum uitgekomen en al door de bibliotheken geklikt, op zoek naar interessante topics.
Mijn naam is Rogier en mijn interesse in Ford Mustangs is vanuit de familie gedreven. Mijn vader is namelijk eigenaar van een Ford Mustang GT V8 Convertible uit 2005. Deze heeft hij gekocht in Amerika tijdens zijn werkzame periode daar. Werkelijk een geweldig auto =)
Hij heeft mij gevraagd of ik de auto niet wil overnemen gezien hij er veel te weinig in rijdt. Daarom ook mijn aanmelding op dit Forum, waar ik vast nog een paar topics ga starten hierover.
Even voorstellen - Potentieel GT'05 cabrio V8 eigenaar
Moderator: Shelby GT-H
Re: Even voorstellen - Potentieel GT'05 cabrio V8 eigenaar
Welkom Rogier!
Als ik jou was zou ik die auto gelijk overnemen, waarschijnlijk krijg je hem van je vader wel heel goedkoop.........
Ach, er is veel veranderd. Mijn vader had alleen de toeter van een T-Ford, en die kreeg ik niet eens, maar die ging naar mijn zus.......
Als ik jou was zou ik die auto gelijk overnemen, waarschijnlijk krijg je hem van je vader wel heel goedkoop.........
Ach, er is veel veranderd. Mijn vader had alleen de toeter van een T-Ford, en die kreeg ik niet eens, maar die ging naar mijn zus.......
Laatst gewijzigd door keesie25 op do 09 apr, 2015 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Welkom geluksvogel, waarschijnlijk als verhuisgoed zonder BPM geïmporteerd? Altijd fijn 
Let er dan bij het eventueel overschrijven wel op dat de auto hier in Nederland minimaal 12 maanden op naam van je vader heeft gestaan, anders loop je kans op een BPM naheffing.
Let er dan bij het eventueel overschrijven wel op dat de auto hier in Nederland minimaal 12 maanden op naam van je vader heeft gestaan, anders loop je kans op een BPM naheffing.
- DanielSmit
Welkom, ik zeg.....doen 
Gewoon omdat het kan :)
Welkom en zoals hiervoor al werd gezegd, DOEN! 
Even voorstellen - Potentieel GT'05 cabrio V8 eigenaar
In ieder teval welkom op het forum 
- mustangfan26
Welkom. En kopen die wagen 
Filmpje van mijn auto toen deze nog in amerika stond!
http://www.youtube.com/watch?v=GaYD9OnsqYk
http://www.youtube.com/watch?v=GaYD9OnsqYk