vacuumvervroeger 6 cil 200ci

Plaats de jouwe hier.........

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
tony

vacuumvervroeger 6 cil 200ci

Bericht door tony »

Ik heb denk ik het probleem met het slecht lopen van mijn 6 cil gevonden. De vacuumvervroeger vervroegd wel heel erg veel bij 2000 toeren gaat hij misschien wel 20 gr vroeger!! is gewoon niet meer af te lezen. Kan er op de een of andere manier te veel vacuum zijn? De vacuumvervroeger zelf heb ik al vervangen door een nieuw exemplaar ik heb nu een nokje aangebracht op de grondplaat het gaat nu beter maar dit moet toch een oorzaak hebben.
teun
woonplaats Epe
JaCo

Storing

Bericht door JaCo »

Ik begrijp dat ie eerst goed liep dus er moet iets stuk gegaan zijn,
loopt ie stationair goed maar op toeren en accelereren beroerd, denk ik toch dat je je op de ontsteking moet concentreren,
omdat je zegt dat hj te veel vervroegt kijk eens of de veertjes (2 stuks) van de vervroeging er nog zitten??

Groet,
Jack
Convertible 66 5.0 HO EFI, T56 AOD, Hedmans & flowmaster40, PB vented disks F&R, Electric Power Steering, custom interior.
harpo

Storing

Bericht door harpo »

ook ik heb problemen met het afstellen van mijn 6 cil

de onsteking staat goed,carburateur gereviseert,nieuwe punten,roter,kabels etc.
vooral bij rustig rijden loopt ie onregelmatig
als je veel gas geeft hou ie eerst even in daarna gaat ie volgens mij aardig vooruit
heb er niet in gereden voor revisie van de carb.dus ik weet niet of dit altijd zo geweest is
ik heb het ook al aan meerdere personen gevraagt,maar kom er tot nog toe niet uit
Plaats reactie

Terug naar “Restaureren, tips, technische vragen en links”