ps volgens my staan die achter wielen iets verder naar buiten of ni
hahahahahahaha
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
gelijk ff vraagje aan jou.
Ik heb ook nieuwe kleppendekkels maar hoe zit dat met de vuldop ?
Ik heb nu de orginele kleppendeksels met een chrome vuldop met gaatjes aan de onderkant en een soort bajonetsluiting (zie avator).
De nieuwe kleppendeksels zijn voorzien van een rond gat met bijgeleverd rubber wat dicht is en een vuldop met pijpje (zoals bij jou)
Dus mijn vraag is: mijn chrome vuldop past niet op de nieuwe kleppendekksels maar wel die er bijgeleverd zit...die met dat pijpje.
Wat moet ik op dat pijpje aansluiten of hoe kan ik mijn oude vuldop passend krijgen op de nieuwe kleppendeksels ?
de oude vuldop zal niet passen. of je moet er iets van een pijp aan zien te krijgen ...dus je zal de nieuwe moeten gebruiken.. dat pijpje gaat naar de onder kant van het luchtfilter. daar zal ergens een aansluiting zitten.
aan de andere kant komt je PCV-valve, deze moet op motorvacuum geplaatst worden..
zie achter 5 bouts en voor 4, dus stond het antwoord er al
9 inch mayby
ggttzzz
tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
@Tonie,.. bijna, geen 9" (die is voor de 72-er) wel een 8" uit 72 met 3.55 gearing. aangepast voor de 78-er ,gaat nu af als een gek... wielspin tot in de derde versnelling...
@Ramon... don't worry... dat komt wel goed... :ciggy:
hey ben
heb je dat onderste gedeelte van die oliepan zelf gemaakt
of is die zo compleet gekocht??
ggttzzz
tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
Tonie, deze pan (ik heb er nog 3) zat bij de motor toen ik hem kocht.. al was deze niet aangepast, dan had ik hem wel aangepast.. beetje extra olie is nooit weg..
met de restauratie van de 78 gaat de zaag ook weer in de oliepan van de 302...