bij Parts and Stuff...

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Cobra302
Berichten: 2244
Lid geworden op: ma 08 sep, 2003 17:41
Contacteer:

bij Parts and Stuff...

Bericht door Cobra302 »

geweest om mn cc-coated headers op te pikken..

ik zal er geen doekjes om winden... tis gewoon beregeil spul...werkelijk echt netjes gelast en het ziet er domweg errug goed uit...
Afbeelding
Afbeelding

en een nieuw klokje in de cabine...
Afbeelding

en wie ziet wat vreemds aan deze pics??
Afbeelding
Afbeelding

greetz


Ben
'65 F100
2007 KTM 950 SM
Gebruikersavatar
66hipowannebee
Donateur 2014
Berichten: 4375
Lid geworden op: za 18 sep, 2004 11:53
Locatie: Sliedrecht

Bericht door 66hipowannebee »

ziet er idd gelikt uit ben :clap: :clap: :clap:

eennnuu mooi sleutelhokkie heb je daar :builder: :builder:

ggttzzzz

tonie

ps volgens my staan die achter wielen iets verder naar buiten of ni
hahahahahahaha
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
Gebruikersavatar
MrMustang
Berichten: 549
Lid geworden op: za 24 jan, 2004 17:43
Locatie: seutercity

Bericht door MrMustang »

Ziet er goed uit Cobra.......

gelijk ff vraagje aan jou.
Ik heb ook nieuwe kleppendekkels maar hoe zit dat met de vuldop ?
Ik heb nu de orginele kleppendeksels met een chrome vuldop met gaatjes aan de onderkant en een soort bajonetsluiting (zie avator).
De nieuwe kleppendeksels zijn voorzien van een rond gat met bijgeleverd rubber wat dicht is en een vuldop met pijpje (zoals bij jou)
Dus mijn vraag is: mijn chrome vuldop past niet op de nieuwe kleppendekksels maar wel die er bijgeleverd zit...die met dat pijpje.
Wat moet ik op dat pijpje aansluiten of hoe kan ik mijn oude vuldop passend krijgen op de nieuwe kleppendeksels ?
Mustang fastback 1967
Ford Transit Custom

Live is to short to drive a European car
Cobra302
Berichten: 2244
Lid geworden op: ma 08 sep, 2003 17:41
Contacteer:

Bericht door Cobra302 »

dank je..

de oude vuldop zal niet passen. of je moet er iets van een pijp aan zien te krijgen ...dus je zal de nieuwe moeten gebruiken.. dat pijpje gaat naar de onder kant van het luchtfilter. daar zal ergens een aansluiting zitten.

aan de andere kant komt je PCV-valve, deze moet op motorvacuum geplaatst worden..

groeten

Ben
'65 F100
2007 KTM 950 SM
Gebruikersavatar
MrMustang
Berichten: 549
Lid geworden op: za 24 jan, 2004 17:43
Locatie: seutercity

Bericht door MrMustang »

Maar het rubber wat er bij zit is dicht of moet ik dat openmaken ??
Mustang fastback 1967
Ford Transit Custom

Live is to short to drive a European car
Cobra302
Berichten: 2244
Lid geworden op: ma 08 sep, 2003 17:41
Contacteer:

Bericht door Cobra302 »

dat moet je even opensnijden met een mesje of zo, naar de diameter van de vuldop...
'65 F100
2007 KTM 950 SM
Gebruikersavatar
68-cougar
Berichten: 89
Lid geworden op: di 30 mar, 2004 17:52
Locatie: Noord Scharwoude NH

Bericht door 68-cougar »

Mag ik het zeggen? een scoop?
'68 Cougar,302HO


'75 Ranchero ,351M
Cobra302
Berichten: 2244
Lid geworden op: ma 08 sep, 2003 17:41
Contacteer:

Bericht door Cobra302 »

68-cougar schreef:Mag ik het zeggen? een scoop?
dat klopt ook nioet, maar ik zou het meer achteraan de auto zoeken...
'65 F100
2007 KTM 950 SM
Gebruikersavatar
MrMustang
Berichten: 549
Lid geworden op: za 24 jan, 2004 17:43
Locatie: seutercity

Bericht door MrMustang »

Bedankt voor de info !!

Groeten Ton
Mustang fastback 1967
Ford Transit Custom

Live is to short to drive a European car
Gebruikersavatar
66hipowannebee
Donateur 2014
Berichten: 4375
Lid geworden op: za 18 sep, 2004 11:53
Locatie: Sliedrecht

Bericht door 66hipowannebee »

zie achter 5 bouts en voor 4, dus stond het antwoord er al :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

9 inch mayby
ggttzzz

tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
ramon
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 10 okt, 2004 17:27

Bericht door ramon »

laat de motor niet te arm staan met inlopen want dan kan je je headers weg gooien
Cobra302
Berichten: 2244
Lid geworden op: ma 08 sep, 2003 17:41
Contacteer:

Bericht door Cobra302 »

@Tonie,.. bijna, geen 9" (die is voor de 72-er) wel een 8" uit 72 met 3.55 gearing. aangepast voor de 78-er ,gaat nu af als een gek... wielspin tot in de derde versnelling...

@Ramon... don't worry... dat komt wel goed... :ciggy:
'65 F100
2007 KTM 950 SM
Gebruikersavatar
71convertible
Berichten: 119
Lid geworden op: zo 29 feb, 2004 13:56
Locatie: vleuten

Bericht door 71convertible »

Het lijkt het achterste gedeelte van het dak ,
dat anders is.
Heb niet zo veel op dit model gelet dus zal 't wel fout zijn.
groeten peter
Gebruikersavatar
66hipowannebee
Donateur 2014
Berichten: 4375
Lid geworden op: za 18 sep, 2004 11:53
Locatie: Sliedrecht

Re: bij Parts and Stuff...

Bericht door 66hipowannebee »

Afbeelding


hey ben
heb je dat onderste gedeelte van die oliepan zelf gemaakt
of is die zo compleet gekocht??
ggttzzz

tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
Cobra302
Berichten: 2244
Lid geworden op: ma 08 sep, 2003 17:41
Contacteer:

Re: bij Parts and Stuff...

Bericht door Cobra302 »

Tonie, deze pan (ik heb er nog 3) zat bij de motor toen ik hem kocht.. al was deze niet aangepast, dan had ik hem wel aangepast.. beetje extra olie is nooit weg..

met de restauratie van de 78 gaat de zaag ook weer in de oliepan van de 302...
'65 F100
2007 KTM 950 SM
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”