project mustang gestrand
Moderator: Shelby GT-H
project mustang gestrand
helaas is de restauratie van mijn mustang III afgeblazen.
blijkt mijn dakconstructie inwendig helemaal verrot te zijn.
dus nu komt de stevigheid in gevaar en lijkt het me beter om de boel te slopen.de buitenplaat van het dak leek goed te zijn,maar was dichtgesmeerd,dus ik dacht ik slijp de buitenplaat los,toen kwam ik het probleem tegen.helaaassssssssss.....

blijkt mijn dakconstructie inwendig helemaal verrot te zijn.
dus nu komt de stevigheid in gevaar en lijkt het me beter om de boel te slopen.de buitenplaat van het dak leek goed te zijn,maar was dichtgesmeerd,dus ik dacht ik slijp de buitenplaat los,toen kwam ik het probleem tegen.helaaassssssssss.....
Thunderbird '96 v8

- 65-fastback
project mustang gestrand
zonde!!
zoek er eentje ij waarvan het dak wel goed is, heb je nu een parts car, en kun je eea gewoon overzetten. hoef je ook niet meer te denken waar het ook al weer moest...
gr,
gj

zoek er eentje ij waarvan het dak wel goed is, heb je nu een parts car, en kun je eea gewoon overzetten. hoef je ook niet meer te denken waar het ook al weer moest...
gr,
gj
Ford Mustang 1965 fastback extreme street/strip; '69 408w, TKO600, 
the Shelby recreation + 1969 MACH 1, both currently under construction.
Harley Davidson Fatboy 2003 anniversary

the Shelby recreation + 1969 MACH 1, both currently under construction.
Harley Davidson Fatboy 2003 anniversary
- 67mustangcabrio
Ik weet wat je bedoeld 
Heb ook zo'n mustang 3 gehad waar ik mee moest stoppen
Balken erg slecht ,en ook het dak had twijfels
Veel tijd in gestoken en dan uiteindelijk valt het heel erg tegen :ashamed: :not_working:
Was voor mijn zoon bedoeld .
Heb in onderdelen verkocht
Maar hij prijst zich nu gelukkig met een mooie (kon ik voor leuk prijsje aan komen via via)Nissan 200sx. 

Ook een kanon op wielen trouwens .
Frans

Heb ook zo'n mustang 3 gehad waar ik mee moest stoppen
Balken erg slecht ,en ook het dak had twijfels
Veel tijd in gestoken en dan uiteindelijk valt het heel erg tegen :ashamed: :not_working:
Was voor mijn zoon bedoeld .
Heb in onderdelen verkocht
Maar hij prijst zich nu gelukkig met een mooie (kon ik voor leuk prijsje aan komen via via)Nissan 200sx.
Ook een kanon op wielen trouwens .
Frans
Beste Bamba,
Ik heb nog een 88 er GT voor je te koop. Was voor mijn zoon bedoeld maar hij vindt het toch net niet in deze Mustang. Jammer want hij is nog helemaal nieuw, in de eerste lak en geen roestplekje erop. Wit met rood int. en een automaat en 95.000 km op de teller. Is wel een Mustang voor een hobbyist omdat er in Nederland volgens mij nog niet zo een te vinden is. Volgens mij kun je er zo de concoursprijs mee winnen. Voor zo'n mooie Mustang vraag ik dan ook nog wel 6500 euro.
Rinus

Ik heb nog een 88 er GT voor je te koop. Was voor mijn zoon bedoeld maar hij vindt het toch net niet in deze Mustang. Jammer want hij is nog helemaal nieuw, in de eerste lak en geen roestplekje erop. Wit met rood int. en een automaat en 95.000 km op de teller. Is wel een Mustang voor een hobbyist omdat er in Nederland volgens mij nog niet zo een te vinden is. Volgens mij kun je er zo de concoursprijs mee winnen. Voor zo'n mooie Mustang vraag ik dan ook nog wel 6500 euro.
Rinus
1968 289ci coupe autom. (Tahoe Turquoise)
2007 GT California Special convertible (Supercharged)
2002 F150 Lightning 5.4 (Supercharged)
2009 JEEP Grand Cherokee (V8)

2007 GT California Special convertible (Supercharged)
2002 F150 Lightning 5.4 (Supercharged)
2009 JEEP Grand Cherokee (V8)
Bamba,
Vervelend hoor, dat jouw project zo moet eindigen. Succes met het zoeken naar een opvolger.
Misschien is die auto van Rinus wel wat....
Het woord even tot Rinus richtend: ik heb die oude topic nog even opgezocht. Wat zonde dat jullie deze inderdaad erg mooie auto alweer wegdoen.

Het is dat ik hem even niet kwijt kan....
Marc

Vervelend hoor, dat jouw project zo moet eindigen. Succes met het zoeken naar een opvolger.
Misschien is die auto van Rinus wel wat....
Het woord even tot Rinus richtend: ik heb die oude topic nog even opgezocht. Wat zonde dat jullie deze inderdaad erg mooie auto alweer wegdoen.

Het is dat ik hem even niet kwijt kan....
Marc
Marc

bamba072 schreef:Ik weet ook nog een exemplaar voor weinig,maar die staat in een spuiterij in deil. voor een paar honderd moet datook lukken.
JAJA .....................
Je bedoelt deze.....maar is niet voor de verkoop

Heeft al zat gekost inclusief bloed, zweet en....tranen, ik maak het nu af ook!

[img]http://www.unit175.com/images/lineeye.gif[/img]
[url=http://www.unit175.com][b]WWW.347SC.COM[/b][/url]

[url=http://www.unit175.com][b]WWW.347SC.COM[/b][/url]