60 euro verdienen in nog geen 10 minuten!!!

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Mustanghenkie

Bericht door Mustanghenkie »

Zo zie je maar dat, met geduld even rustig rondbellen kan een hoop geld besparen. :boogy:
Mustang Hardtop 1966, baby blue, automaat, am radio en airco. (Voorlopig out of service)
Alfa Romeo Alfetta 1974, Bianco Spino (roomwit) 1800cc Nord
1BADGT500
Contacteer:

Bericht door 1BADGT500 »

V te G is vaak duur, hoor ik vaker.
07 Shelby GT500 Coupe Grabber Orange, #127 van 282
08 Shelby Terlingua, CSM08TRT0301, #4 van 38
09 BMW 530i touring
15 Mini Countryman Cooper
13 Ducati 1199 Panigale R
"WHEN I GO FLAT, I HAVE NO REGRETS", Carroll Shelby
351-w

Bericht door 351-w »

nou dat was een schot voor open doel voorend uit gendt die is gewoon super duur..
movie cars is gewoon goed in hun prijzen...
met die 60 euro kan je meer onderdelen mee kopen:)
yellow

Bericht door yellow »

Nou daar weet ik alles van.
Moet voor mijn brake valve control bij Voorend 268 euro ex +bezorgkosten(weet nog niet hoeveel) betalen.
Het is toch te gek voor woorden dat je nergens in de States(ik in ieder geval) dit ding heb weten uit te halenvoor een wagen van 8 jaar oud.
Je kunt g.........domme voor een Toyata van 30 jaar oud nog onderdelen krijgen..
Nou ja volgen week komt ie en dan maar gauw naar de APK ben al 2 maande overdue.

Frans
The American Icon
Americanhorsepower
Contacteer:

60 euro verdienen in nog geen 10 minuten!!!

Bericht door Americanhorsepower »

66candy schreef:Ondanks dat ik mijn coupe te koop heb staan ga ik 'm qua onderhoud niet verwaarlozen. Afgelopen zondag begon tijdens een ritje m'n aanjagermotor wel hele vreemde geluiden te maken. Dus gelijk maar de kachel eruit gesloopt om er even later achter te komen dat de lagers van de motor aardig uitgesleten waren....mmmm....niet zo mooi, dat wordt een nieuwe.

Maandagmiddag omstreeks 14:30 V te G gebeld : "140 euro mijnheer en we hebben 'm op voorraad" :yikes: !!!
5 minuten later MC te G gebeld. "Ja hoor, hebben we : 68 euro en 12 euro rembourskosten" :dance: "OK doe maar" : en nog geen dag later stond de postbode al aan de deur. Wat je met een beetje bellen snel een boel geld kunt verdienen zeg!

Vanavond heb ik de kachel weer in elkaar gezet en hij heeft nog nooit zo rustig gelopen! Morgen eens proberen om 'm weer in de auto te hangen...
Hey Erwin,
Was het de bedoeling om V te G. en MC te G. als kwisvraag te laten oplossen.
Normaliter heb je altijd scherpe directe postings :poke: vaak op het randje von irritant. :hha:
Deze posting is een stuk rustiger niet jouw caliber.
Hoe gaat het met de verkoop,zag laats een tip voor je voorbij komen,maar geen respons van jouw kant.

Roy
Ford Mustang Dealer
American Horse Power
Karstraat 44
6681 LC
Bemmel
Tel: 0481-454004
[url]http://www.americanhorsepower.nl[/url]
info@americanhorsepower.nl
Aron66
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Aron66 »

10 x voor € 8000 = € 80.000,-

niet slecht toch.

Ik zag V. op de beurs in Maastricht staan in Januari, vroeg voor 4 styled wheels € 1000,-, zouden die bij M. dan misschien € 500,- kosten??? Eens effe bellen....
Succes nog met de verkoop, Erwin

Aron
Mustang Den Haag

Bericht door Mustang Den Haag »

Schaatsliefhebbend nederland heeft sinds kort een jong veulen van 19 jaar, die enkele medailles heeft gewonnen, door haar is er een nieuw gezegde bij: Komt wel goed. Toevallig komt IW net als MC uit G (NoordBrabant), conclusie: bestel gewoon bij MC, scheelt in prijs en alles KOMT WEL GOED.
_________________________________________________________________________________________________________
Enjoy Life Today, don't wait for it...
78ghiaT5
Super User

Bericht door 78ghiaT5 »

In Goirle is straks alles GOUD. Ook de prijzen voor onderdelen.

Harry
Mustang Den Haag

Bericht door Mustang Den Haag »

78ghiaT5 schreef:In Goirle is straks alles GOUD. Ook de prijzen voor onderdelen.

Harry
Ja Harry, al die hoge prijzen voor onderdelen, om WÜST van te worden.

groetjes, Rob
_________________________________________________________________________________________________________
Enjoy Life Today, don't wait for it...
Mutsstang

Bericht door Mutsstang »

66candy schreef:
66mustang schreef:Schaatsliefhebbend nederland heeft sinds kort een jong veulen van 19 jaar, die enkele medailles heeft gewonnen, door haar is er een nieuw gezegde bij: Komt wel goed. Toevallig komt IW net als MC uit G (NoordBrabant), conclusie: bestel gewoon bij MC, scheelt in prijs en alles KOMT WEL GOED.
En er wordt je ook nog een kop koffie aangeboden, dat heb ik bij V nog nooit meegemaakt!

Hoezo lekker off topic....en dan doel ik op de laatste zin....
denk dat t punt wel duidelijk is nu.
As i was motorvating over the hill,
I saw Maybeline in a Coupe Deville Caddie roll'in down the open road..But nothing can outrun my V8 Ford!!

Chuck Berry
78ghiaT5
Super User

Bericht door 78ghiaT5 »

Rob

gelukkig had ik dan sloop-onderdelen. maar ja, moet toch een tweede achterbumper hebben, want die eerste komt nog steeds niet los. kan ik bij jou anders niet de kleine onderdelen laten stralen? die binnenverstevigingen worden een lastig verhaal. denk dat ik de buitenbumper moet opofferen om de verstevigingen eruit te wippen, want anders gaat het niet. en een nieuwe bumper kost inderdaad wust veel!

En aan Muts: ik wilde al schrijven dat iemand niet blij zou zijn met bovenstaande kritiek, maar je hebt het al gezien dus,

Harry
Mutsstang

Bericht door Mutsstang »

Nou harry t gaat mij niet omdat t voorend is, t gaat mij erom dat koffie totaal irrelevant is. Plus dat ik me aansluit bij Roy. Normaal alles recht voor z raap en nu zon raad je plaatje verhaal.
maar goed lijkt me dat t punt nu duidelijk is gemaakt.
As i was motorvating over the hill,
I saw Maybeline in a Coupe Deville Caddie roll'in down the open road..But nothing can outrun my V8 Ford!!

Chuck Berry
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”