Weer een trotse eigenaar van een "65 Fastback
Moderator: Shelby GT-H
- robbert.b.
Weer een trotse eigenaar van een "65 Fastback
Hier even een berichtje van een nieuwe en vooral trotse eigenaar van een Mustang Fastback uit 1965.
Het heeft even geduurd, maar dat heb je ook wat.
Het is een L6, met een automaat,ze rijd soepeltjes en schakelt ook goed.
Ze is nu zilver maar deze kleur zal ze niet behouden,welke kleur weet ik nog niet.
Er zit aardig wat roest op en wat plekjes hier en daar, maar dat gaan we in de loop der tijd goed aanpakken.
En ik wil Marcel de Jong en Johan van der Linde nog even hartstikke bedanken voor hun hulp en technische kennis.
En ik ben gelijk opzoek naar een L6 uitlaatspruitstuk!Dus mocht iemand die hebben liggen, graag.
Ik zal zo snel mogelijk foto's erop plaatsen en Ik zal er zijn met Mustang Valley.
Groetjes Robbert
Het heeft even geduurd, maar dat heb je ook wat.
Het is een L6, met een automaat,ze rijd soepeltjes en schakelt ook goed.
Ze is nu zilver maar deze kleur zal ze niet behouden,welke kleur weet ik nog niet.
Er zit aardig wat roest op en wat plekjes hier en daar, maar dat gaan we in de loop der tijd goed aanpakken.
En ik wil Marcel de Jong en Johan van der Linde nog even hartstikke bedanken voor hun hulp en technische kennis.
En ik ben gelijk opzoek naar een L6 uitlaatspruitstuk!Dus mocht iemand die hebben liggen, graag.
Ik zal zo snel mogelijk foto's erop plaatsen en Ik zal er zijn met Mustang Valley.
Groetjes Robbert
- Mustangwacko
- Retired Moderator
Nou, gefeliciteerd Robbert!
Dat fantastische/trotse gevoel heb ik nog steeds, zelfs na 11 jaar, elke keer als ik mijn Mustang zie of start. Daar doet een roestplekje meer of minder niks aan af! Je bent dus gewaarschuwd; het is hardnekkig virus, dat Mustang-virus.
Ik kijk uit naar de foto's en zeker naar Mustang Valley!
Dat fantastische/trotse gevoel heb ik nog steeds, zelfs na 11 jaar, elke keer als ik mijn Mustang zie of start. Daar doet een roestplekje meer of minder niks aan af! Je bent dus gewaarschuwd; het is hardnekkig virus, dat Mustang-virus.
Ik kijk uit naar de foto's en zeker naar Mustang Valley!
Laatst gewijzigd door Mustangwacko op ma 01 mei, 2006 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Jacco
"I got my kicks driving a sixty-six"
"I got my kicks driving a sixty-six"
- Americanhorsepower
- Contacteer:
Gefeliciteerd met je Fastback!!
Lijkt me een mooi gezicht ale fastbacks uit 65/66 bij elkaar kunnen die broertjes en zusjes weer bij praten.Misschien kan Ton(witte mustang Fastback) en Rosalie(missMustang)ook bij jullie aansluiten.
Roy
Lijkt me een mooi gezicht ale fastbacks uit 65/66 bij elkaar kunnen die broertjes en zusjes weer bij praten.Misschien kan Ton(witte mustang Fastback) en Rosalie(missMustang)ook bij jullie aansluiten.
Roy
Laatst gewijzigd door Americanhorsepower op ma 01 mei, 2006 20:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Ford Mustang Dealer
American Horse Power
Karstraat 44
6681 LC
Bemmel
Tel: 0481-454004
[url]http://www.americanhorsepower.nl[/url]
info@americanhorsepower.nl
American Horse Power
Karstraat 44
6681 LC
Bemmel
Tel: 0481-454004
[url]http://www.americanhorsepower.nl[/url]
info@americanhorsepower.nl
Het moet nog even overlegd worden maar als ik mijn zin krijg dan zet ik zoveel mogelijk dezelfde jaren, types bij-elkaar.
Het ligt natuurlijk ook aan de medewerking van de Stangers, ik bedoel :rockon: Arjan wil een eigen plekje met Chris, en die Forumgasten :stapel: claimen een eigen plek voor hun mobiele MustangGarage, enz.
Maar als het aan mij ligt dan komt het helemaal goed. :harhar:
AndreV :ciggy: :ciggy:
Het ligt natuurlijk ook aan de medewerking van de Stangers, ik bedoel :rockon: Arjan wil een eigen plekje met Chris, en die Forumgasten :stapel: claimen een eigen plek voor hun mobiele MustangGarage, enz.
Maar als het aan mij ligt dan komt het helemaal goed. :harhar:
AndreV :ciggy: :ciggy:
Oud hok Augustus 1964, V8 289
WWW.FORDMUSTANGCLUB.NL
WWW.FORDMUSTANGCLUB.NL