even voorstellen
Moderator: Shelby GT-H
even voorstellen
Hallo ik ben Martin 41 jaar en kom uit Almere.
Niet in het bezit van een mustang (nog een paar jaar sparen), wel onlangs een mercury bobcat uit 79 gekocht.
Ik heb mij laten vertellen dat veel onderdelen van een mustang II ook op/in de bobcat passen. Zitten nu ook stoelen van een mustang II in en de motor een 2.8 v6 schijnt ook in een mustang voor te komen.
Mischien een beetje een vreemde eend(cat) in de bijt, maar toch.
Niet in het bezit van een mustang (nog een paar jaar sparen), wel onlangs een mercury bobcat uit 79 gekocht.
Ik heb mij laten vertellen dat veel onderdelen van een mustang II ook op/in de bobcat passen. Zitten nu ook stoelen van een mustang II in en de motor een 2.8 v6 schijnt ook in een mustang voor te komen.
Mischien een beetje een vreemde eend(cat) in de bijt, maar toch.
- Edze
- Retired Moderator
- Contacteer:
:welkom: hier Martin.
Heb je ook een foto van je mercury bobcat??
Als er zoveel mustang onderdelen in je auto zitten ben je niet echt een vreemde eend in de bijt toch?? ( haha ).
Dan is het dus bijna een halve mustang.
Heb je ook een foto van je mercury bobcat??
Als er zoveel mustang onderdelen in je auto zitten ben je niet echt een vreemde eend in de bijt toch?? ( haha ).
Dan is het dus bijna een halve mustang.
[color=darkred][i]'66 mustang coupe 302-5.0 Cobra EFI , AODW-trans. , March underdrive-pully's , 9" locked-rear.[/i][/color] [color=orange]///under-constuction\\\[/color]
Martin,
Welkom hier! En met een Mercury Bobcat, erg leuk!
Hoewel in oorsprong een betaalbare "econobox" zul je die Bobcats nu niet zo veel meer vinden; je hebt een exclusieve auto, kortom.
De Bobcat was de Mercury versie van de Ford Pinto (die dateert van 1971). En inderdaad werd de Mustang II in 1974 voor een deel op die Pinto gebaseerd....
Hier wat foto's van Internet:

Marc
Welkom hier! En met een Mercury Bobcat, erg leuk!
Hoewel in oorsprong een betaalbare "econobox" zul je die Bobcats nu niet zo veel meer vinden; je hebt een exclusieve auto, kortom.
De Bobcat was de Mercury versie van de Ford Pinto (die dateert van 1971). En inderdaad werd de Mustang II in 1974 voor een deel op die Pinto gebaseerd....
Hier wat foto's van Internet:

Marc
Marc
- rozemustang
- crimson_lion
- Nicov.dr.Klok
-
mustang1977
Welkom op dit Forum Martin. Zal in Almere om mij heen kijken of ik je zie rijden. Zo groot is het hier nou ook weer niet, toch. Het toeteren zal dus wel van een Mustang komen.
Rinus
Rinus
1968 289ci coupe autom. (Tahoe Turquoise)
2007 GT California Special convertible (Supercharged)
2002 F150 Lightning 5.4 (Supercharged)
2009 JEEP Grand Cherokee (V8)
2007 GT California Special convertible (Supercharged)
2002 F150 Lightning 5.4 (Supercharged)
2009 JEEP Grand Cherokee (V8)
Hadden ze niet dezelfde auto in wayne s world??? Alleen dan blauw met vlammen dacht ik. Was jij toevallig een maand geleden ook in zichtenburg?
Veel plezier hier op het forum,
Blizzard
Veel plezier hier op het forum,
Blizzard
"It is easy to kill someone with a slash of a sword. It is hard to be impossible for others to cut down"
- Yagyu Munenori
- Yagyu Munenori