Wat ik van plan ben is om de motor + 3 bak er uit te halen en het laten reviseren, de motorruimte moet volledig inorde gesteld worden en een nieuw lakje krijgen.
Ik wil voor het eindresultaat een originele look hebben op een paar veranderingen na zoals een spagetti header en misschien overschakeling naar 2bbl carburator. Het inwendige van de motor mag wat performance hebben maar niet te..
Mijn ogen zijn gevallen op de producten van Clifford performance voor de header ben ik al gevallen. Ik zou er een header met Dual Exhaust op plaatsen dus een dubbele uitlaat onder men zesje en met een exhaust port divider om de uitgangen van cilinder 3 en 4 te scheiden.

Wat ik niet zo goed weet zijn de inwedige onderdelen van men motor, vervang ik best alles? zuigers, klepppen, ......... of alleen dat wat versleten is? wat is er aan te raden voor een lichte performance, ook hier heb ik gekeken voor de Clifford producten, goed - niet goed?
Ik kan dit niet tuis zelf doen dus ik ben op zoek naar iemand die zulke revisie's doet, maar ik wil graag ook meehelpen dus, motorruimte opkuisen en componenten aan de motor weer mooi maken en lakje geven wil ikzelf doen, juist het uit elkaar halen takelen en de kennis om een motor te reviseren weet ik niet
Heeft hier iemand ervaring en tips met reviseren van een 6 cilinder ik zie dat Jaco een 6cil heeft met zo'n header ?
http://www.cliffordperformance.net/
naar wat ik ongeveer zal streven:

Gr. Dimitri