Daklopers
Moderator: Shelby GT-H
Daklopers
Misschien heeft afgelopen week iemand het AD gelezen en gezien dat er een aantal scholieren zijn gepakt bij het lopen over verschillende auto's?
'Leuk' om te vertellen is dat het o.a. om mijn mustang gaat.
Gelukkig een van de heren op heterdaad betrapt. Alleen ondanks meerdere getuigen blijft hij glashard ontkennen.
Schade geschat: +1500 euro.
To be continued.
'Leuk' om te vertellen is dat het o.a. om mijn mustang gaat.
Gelukkig een van de heren op heterdaad betrapt. Alleen ondanks meerdere getuigen blijft hij glashard ontkennen.
Schade geschat: +1500 euro.
To be continued.
Ford Mustang T5 Grande
351
Cleveland 4 Barrel 335pk
351
Cleveland 4 Barrel 335pk
Nou, daar ben je lekker mee zeg G$%$#@domme zeg!
Die zal voorlopig geen zakgeld krijgen, zijn ouders zullen toch voor de kosten op moeten draaien aangezien dit vandalisme\moedwillig vernielen van andermans zaken is.
Dat zal de verzekering vast niet dekken..
Rien..
Die zal voorlopig geen zakgeld krijgen, zijn ouders zullen toch voor de kosten op moeten draaien aangezien dit vandalisme\moedwillig vernielen van andermans zaken is.
Dat zal de verzekering vast niet dekken..
Rien..
Eerst een witte 3.8 SN95, toen een zilveren 4.6 SN95. (verleden tijd)
BMW E32 520I en een BMW E38 725TDS. (huidige tijd)
BMW E32 520I en een BMW E38 725TDS. (huidige tijd)
- Doubleohseven
Vandalisme is altijd zwaaaarrr balen. Hoop dat het lukt om hem op een of andere manier voor de kosten te kunnen laten opdraaien. Wens je veel succes. En int vervolg dan maar ergens binnen of beveiligd parkeren??? Weet niet of je de mogelijkheid hebt, maar voor 1500euri kan je een mooie 'stal' of hek bouwe.
Greetz, 007
96'er Coupé
V6 - WindveilBlue - Flowmaster Dual Exhaust
17" chrome wheels - Mustang centercaps - Center brakelight Mustang mod. - Clear halo projector headlightunits - Hoodscoop - Leather interior - Power lift
96'er Coupé
V6 - WindveilBlue - Flowmaster Dual Exhaust
17" chrome wheels - Mustang centercaps - Center brakelight Mustang mod. - Clear halo projector headlightunits - Hoodscoop - Leather interior - Power lift
Djeezes ... heb je die dan niet ter plekke afgemaakt?
Man man ... die zou bij mij nogal vliegen!!
Succes met de afhandeling van t zaakje!
Man man ... die zou bij mij nogal vliegen!!
Succes met de afhandeling van t zaakje!
If money is your hope for independence you will never have it - Henry Ford-
-----------------------------------------------------
'66 Coupe, V8 302,
Performer RPM, HEI, Holley 4150, Dual Exhaust
-----------------------------------------------------
'66 Coupe, V8 302,
Performer RPM, HEI, Holley 4150, Dual Exhaust
- CopperShim
- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Contacteer:
- 69erlemonshaker
- 1970MustangL6
Wat een EIKELS!!! Ik hoop dat ze onder de 18 jaar zijn, 15 jaar en jonger ouders 100% aansprakelijk en 17 jaar en jonger ouders (dacht ik) 50%. Want meestal zijn die gasten platzak. Heel veel succes en ik hoop dat je je auto kan laten repareren. Triest om te horen dat mensen zo respectloos met andermans eigendommen omgaan en vooral mustangs!
Succes,
Sjoerd
Succes,
Sjoerd
"It is easy to kill someone with a slash of a sword. It is hard to be impossible for others to cut down"
- Yagyu Munenori
- Yagyu Munenori
Daklopers
Ik was zo stom verbaasd op dat moment dat ik niet eens had gedacht aan die gasten effe te verbouwen. bovendien liepen ze in een groep van ruim 40 man. Ik heet helaas geen jean claude van damme.
Het wordt inderdaad een rechtzaak. Komen ze er onderuit dan plaats ik nog wel een extra topic om wat leden voor een knokploeg te regelen
To be continued
Het wordt inderdaad een rechtzaak. Komen ze er onderuit dan plaats ik nog wel een extra topic om wat leden voor een knokploeg te regelen
To be continued
Ford Mustang T5 Grande
351
Cleveland 4 Barrel 335pk
351
Cleveland 4 Barrel 335pk