Zoals beloofd, even een update. Om 09.00 uur stond een vriend van mij voor de deur met auto en aanhanger en toen op weg naar Zestienhoven. Daar aangekomen stond de koffie al klaar. En natuurlijk, de motor. Deze stond al in starthouding in de loods, even benzine erin en vroem.... lopen. Vijf minuten laten draaien, draaide als nieuw. Met de motor is nog geen 60.000 km gelopen. Hierbij wat foto's.
De motor is brandschoon van binnen, en er zitten geen stootranden in de cylinders, dus dat betekent dat de motor weinig gelopen heeft. Ik ga de motor eerst een beetje updaten met een nieuw manifold, oliepomp, waterpomp en helemaal schoonmaken, en dan ga ik hem van de winter eerst inbouwen, en wat geld sparen. Verder nog even rondgekeken daar, en motorblokken te kust en te keur. O.a. 289 HP-blokken, 302's, 351's Cleveland, 429's Cobra en Mexicaanse blokken. Hieronder een paar foto's van wat ik allemaal gezien heb.

En toen de motor mee naar huis.
Ik houd jullie op de hoogte van de werkzaamheden aan de motor.
GR Rob
_________________________________________________________________________________________________________
Enjoy Life Today, don't wait for it...