Hallo iedereen,
ik wilde een bestelling doen in de VS en kreeg van de verkoper drie verzendopties, 2x Fedex en BAX. Fedex is me op zich wel bekend, BAX ook maar heb hier nog nooit meer verzonden.
Bij BAX heb je 2 opties, airport-2-airport en door-2-door shipment, uiteraard ga ik voor de laatste. Ik heb al contact gehad met BAX ivm verzekerde verzending e.d. maar zij konden hier niets in betekenen.
Gezien het om een aanzienlijke vracht gaat wilde ik dus weten hoe ik dit het beste kan aanpakken. Is een verzending via Fedex economy bijvoorbeeld wel verzekerd? En zo nee: hoe zorg ik dat, mocht iets beschadigd raken of kwijt raken, ik de kosten eventueel gedeeltelijk terug kan vorderen???
Alle tips zijn welkom!
BAX global
Moderator: Shelby GT-H
- Doubleohseven
BAX global
Greetz, 007
96'er Coupé
V6 - WindveilBlue - Flowmaster Dual Exhaust
17" chrome wheels - Mustang centercaps - Center brakelight Mustang mod. - Clear halo projector headlightunits - Hoodscoop - Leather interior - Power lift
96'er Coupé
17" chrome wheels - Mustang centercaps - Center brakelight Mustang mod. - Clear halo projector headlightunits - Hoodscoop - Leather interior - Power lift
- Ton BlingBling
- Adverteerder
- Contacteer:
Ik werk altijd met bax global ,al een voorruit grote delen plaatwerk en div andere zendingen ontvangen.
Ging bijna altijd ok,een spatbord kwam gedeukt aan schuld bij bax of mustangunlimeted weet ik niet.
verzekerd verzenden doet de afzender trouwens kan ook gewoon bij bax
Ging bijna altijd ok,een spatbord kwam gedeukt aan schuld bij bax of mustangunlimeted weet ik niet.
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Contacteer:
Ik heb 1x wat met Bax laten versturen, maar dat was geen goede ervaring.
Ze probeerden mij opslagkosten te laten betalen, omdat ik zogenaamd niet had gereageerd toen m'n pakketje van 10x10x10 cm binnen was.
Dit terwijl m'n telefoonnummer erop stond.
Ze probeerden mij opslagkosten te laten betalen, omdat ik zogenaamd niet had gereageerd toen m'n pakketje van 10x10x10 cm binnen was.
Dit terwijl m'n telefoonnummer erop stond.
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
- Doubleohseven
En hoe is dit toen bij BAX of Mustangsunlimited opgelost met dat spatbord? Heb je toen bij MU gewoon aangegeven dat je het verzekerd wilde verzenden via BAX of wat? Alvast bedanktTon BlingBling schreef:Ik werk altijd met bax global ,al een voorruit grote delen plaatwerk en div andere zendingen ontvangen.
Greetz, 007
96'er Coupé
96'er Coupé
- Mustang power
Heb een keer een polyester motorkap laten komen met Bax.
Hadden ze met een heftruklepel doorheen gereden.
Natuurlijk niet aangepakt en een nieuwe via de verzekering laten komen.
Kreeg bijna 3/4 jaar later een naheffing van de douane voor die kap die ik niet had aangepakt
Uiteraard heb ik dit niet betaald, ik heb de kap immers nooit in ontvangst genomen en heb ze doorverwezen naar Bax.
Nooit meer iets van vernomen.
Hadden ze met een heftruklepel doorheen gereden.
Natuurlijk niet aangepakt en een nieuwe via de verzekering laten komen.
Kreeg bijna 3/4 jaar later een naheffing van de douane voor die kap die ik niet had aangepakt
Uiteraard heb ik dit niet betaald, ik heb de kap immers nooit in ontvangst genomen en heb ze doorverwezen naar Bax.
Nooit meer iets van vernomen.
Shelby GT500 Cabrio 08
Dodge Ram SRT-10 (DD) 05
Lincoln Mark VIII 95
GMC Typhoon 92
GMC Syclone 91
Mustang GT Cabrio 87
Mustang Cabrio 86
Yamaha RD500 84
Indy Pace Car 79
Fastback 79
Mustang Cabrio 71
Mustang Mach1 71
351HO Shelby Europa 71
GMC PU 52
Dodge Ram SRT-10 (DD) 05
Lincoln Mark VIII 95
GMC Typhoon 92
GMC Syclone 91
Mustang GT Cabrio 87
Mustang Cabrio 86
Yamaha RD500 84
Indy Pace Car 79
Fastback 79
Mustang Cabrio 71
Mustang Mach1 71
351HO Shelby Europa 71
GMC PU 52
- Ton BlingBling
- Adverteerder
- Contacteer:
Die deuk kon ik niet verhalen,Kon niet bewijzen door wie het was gedaan.
De doos was niet echt beschadigd,Ik verdenk Mustangunlimited ervan zo met deuk verzonden te hebben.
De doos was niet echt beschadigd,Ik verdenk Mustangunlimited ervan zo met deuk verzonden te hebben.
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)