Een nieuw werkpaard erbij
Moderator: Shelby GT-H
- Nicov.dr.Klok
Een nieuw werkpaard erbij
Eindelijk na lang wachten de knoop door kunnen hakken.Nu nog even geduldig wachten op de RDW keuring en de kenteken platen,en dan heeft American Horse Power (Roy en Marc) het weer voor elkaar.
Dus binnenkort ben ik de trotse bezitter van een Ford F 250 XLT Pickup met 460 cu/inch,ik kan haast niet meer wachten om deze machine op de oprit te zetten.
Dus binnenkort ben ik de trotse bezitter van een Ford F 250 XLT Pickup met 460 cu/inch,ik kan haast niet meer wachten om deze machine op de oprit te zetten.
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
- Mustangwacko
- Retired Moderator
Gefeliciteerd, Nico!
Een prachtbak en ik mocht er héél even in rijden toen ik laatst bij AHP was. Ik kreeg echt een beetje het 'Yeehaa'-gevoel van.
Had 'm eigenlijk ook graag willen kopen, maar ik heb er helaas geen plek voor. En één minpuntje; een wapenrek met shotgun achter de achterruit schijnt niet te mogen in Nederland...
Een prachtbak en ik mocht er héél even in rijden toen ik laatst bij AHP was. Ik kreeg echt een beetje het 'Yeehaa'-gevoel van.
Had 'm eigenlijk ook graag willen kopen, maar ik heb er helaas geen plek voor. En één minpuntje; een wapenrek met shotgun achter de achterruit schijnt niet te mogen in Nederland...
Laatst gewijzigd door Mustangwacko op wo 16 mei, 2007 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Jacco
"I got my kicks driving a sixty-six"
"I got my kicks driving a sixty-six"
- Mustangwacko
- Retired Moderator
- Nicov.dr.Klok
He jongens,bedankt voor de leuke reacties!
Foto,s heb ik er nog niet van, maar als ik ze heb zal ik een poging doen om ze te posten(of Mark moet het even willen doen?)
Foto,s heb ik er nog niet van, maar als ik ze heb zal ik een poging doen om ze te posten(of Mark moet het even willen doen?)
Gr.Nico