Mustang Valley 2007 was een overweldigend succes. Door alle media aandacht van te voren was niet alleen de opkomst van het aantal Mustangs groter maar ook de hoeveelheid publiek was enorm. Niet alleen het 'vaste clubje' was aanwezig maar ook diverse Mustangrijders die nog nooit van een Club of Forum hadden gehoord. Plus een groot aantal belangstellenden die al helemaal niet wisten dat er zoveel Mustangs op de wereld waren. Voor de Mustangliefhebbers nieuwe aanspreekpunten, en wat doe je nu liever dan je Mustang showen?
Zo'n opkomst hadden wij echt niet verwacht, de officiële telling is 133 Mustangs en dan hebben we de meeste Belgen dit jaar nog moeten missen vanwege de toerrit van de BMCC.
De vrijwilligers hebben echt het vuur uit hun sloffen gelopen en hadden nauwelijks tijd om te eten. Veel mensen zijn spontaan ingesprongen om alles orderlijk te laten verlopen. In 2008 zullen we er dus zeker meer moeten hebben. Met zo'n omvang moeten we ook wegen af gaan zetten, er moet meer EHBO ter plaatse zijn, uitgebreidere vergunningen enz. enz. enz.
Eline en ik zijn alletwee enthousiast voor weer een Mustang Valley in 2008. Daar zal het dus niet aan liggen.
Waar het allemaal uiteindelijk om daait: de kosten schieten omhoog en zijn voor mij prive + wat kleine sponsors in deze omvang niet meer te dragen. Organisatorisch is geen probleem, Eline is echt een kei wat dat betreft en ik help ook een beetje..
Ofwel: Mustang Valley 2008 en later is alleen maar mogelijk met een flinke financiële injectie.
Dus: nog even géén datum voor Mustang Valley 2008, we zullen eerst alles op een rijtje moeten zetten en het financieel rond moeten breien.