78ghiaT5 schreef:ik denk niet dat de TMCN het moet gaan sponsoren. Mustang Valley is een ding van Ando en Eline, juist bedoeld als extra op TMCN-meetings. MV heeft een bepaalde sfeer daardoor gekregen die ik nog steeds niet kan uitleggen. Het is een ongedwongen meeting en zo moet het blijven.
GTA67 schreef:Misschien is het dan beter om MustangValley kleinschalig te houden, en niet uit z'n voegen te laten barsten...
Hoe meer reklame hoe meer volk, hoe meer kosten en dat zou dan (waarschijnlijk) zelfs contraproductief zijn, en in het slechtste geval zou het door het "te" grote succes, ophouden te bestaan... en dat is ook niet de bedoeling.
Tenslotte dacht ik dat de bedoeling was om elkaar te ontmoeten, en er geen show van te maken (opgepast, de term "show" is niet verkeerd bedoeld !).
Er zijn nog al evenementen geweest, die door het overweldigende succes, gedoemd waren (spijtig genoeg) te verdwijnen.
Misschien eens bezinnen en ergens een lijn trekken, en het gezellig onder ons houden ? T'is maar een voorstel...
Ik wil de wagen van John eens bekijken, en die van Adri zeker. Karel heeft veel over zijn motor geschreven, dus die wil ik ook wel eens in het echt zien... en DAT is juist de bedoeling van MustangValley... dat we samenkomen, praten en kijken... (de namen zijn fictief, t'is maar om het idee weer te geven...).
Emiel
Ik denk dat Emiel hier helemaal gelijk in heeft.
Het is natuurlijk erg leuk dat het zo gigantisch druk was,maar daardoor worden de kosten alsmaar hoger omdat je met steeds meer zaken rekening moet houden die ook nog duur zijn.
Daarbij is het mischien een idee om bezoekers dan ook een entree te laten betalen zeker als wij als Mustang rijders dat ook moeten gaan doen.Uiteindelijk hebben de bezoekers ook een leuke dag.
Jan, zoals je zelf gezien hebt lopen er fietspaden en een paarden-pad door het meeting terrein.
Die zal je niet zomaar af kunnen sluiten.
Ook zou je dan nog meer mensen beschikbaar moeten hebben om het te controleren, dan wel entree te heffen.
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
Klopt Ronald,maar dat was ook geen succes dat die fietsers daar allemaal doorheen reden.Dat is ook door verschillende mensen waaronder mijzelf aangekaart in het topic "kritiek op mustang valley"
Ando wilde gaan bekijken of daar volgend jaar verandering in kan komen dmv afsluiten van het fietspad.Althans dat had ik van hem begrepen.
zodoende dat ik dus op het idee kwam om dan ook entree voor bezoekers te vragen,als dat toch afgesloten word.
Helemaal 'afsluiten' is denk ik niet mogelijk, maar i.p.v. de tekst 'voetgangers op fietspad' zou er 'Wielrijders afstappen' o.i.d. op de borden aan het begin en einde van het fietspad moeten komen.
Plus natuurlijk een aantal mensen die dat controleren anders ben je net zo ver....
Founder of Mustang Valley
There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3
>Is die Spaanse zon een beetje in je bol geslagen?
Marcel>>
Kennelijk...
LOL
Maar ik volg AndreV, ik gooi ook en joet in de pot. En dan nog wat: wat als het slecht weer is volgend jaar (ff afkloppen)? dan komen er weer minder Mustangs...
Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Ook ik denk dat Mustang Valley lekker kleinschalig zou moeten blijven.
Het erg zonde zijn dat het door z'n eigen succes ten onder zou gaan. Wij waren er nu voor de 4de maal, en het is bij ons DE meeting die rood onderstreept op de kalender staat. (al moet ik zeggen dat zoveel belangstelling voor 'mijn' mustang wel lekker is)
Lex & Karin
Laatst gewijzigd door Lex66 op di 29 mei, 2007 17:26, 1 keer totaal gewijzigd.
EX--Baby-blue, wit-vinyldakje en pony interieur--
Pluk de dag >> morgen kan de benzine op zijn.
http://www.cardomain.com/ride/3092830
Met toch wat pijn in m'n hart heb ik vannacht besloten géén Mustang Valley 2008 te organiseren.
Het is op m'n werk gewoon te druk om er nog zo'n organisatie naast te doen en dan heeft de zaak toch de hoogste prioriteit.
Dit hoeft niet te betekenen dat er geen Mustang Valley 2008 komt, het is natuurlijk altijd mogelijk dat anderen de organisatie voor 2008 overnemen. Dit heb ik in eerste instantie bij Eline en het Pannenkoekenhuis neergelegd, even afwachten wat hun reactie is.
Wordt vervolgt....
oei... dat is minder nieuws, Ando. hopelijk komt er iemand die het voor een keertje van je wil overnemen,
harry
Dat is spijtig nieuws Ando, ik ben er helaas door omstandigheden nooit geraakt. Het is ongelooflijk dat een meeting zoveel geld kost (totaal geen commentaar hier op het beleid he)
En uiteraard kruipen er talloze uren in het organiseren, dat zullen jij en je vrijwilligers wel weten.
ik vind dat we Ando op enigerlei wijze moeten helpen. het zou zonde zijn als er geen 2008-editie komt.
harry
Even voor alle duidelijkheid: het is niet zozeer een FINANCIEEL probleem maar een TIJD probleem.
Diverse mensen hebben hulp en spullen aangeboden en ik denk dat met wat overleg en goeie wil van de gemeente alles voor volgend jaar wel weer rond te krijgen is op een redelijk betaalbare manier en met hulp van wat sponsors.
Alleen heb ik momenteel geen tijd om alles te organiseren en er moet duidelijk nog veel meer 'georganiseerd' worden als de afgelopen keer.
Als er iemand serieus van plan is de organisatie voor 2008 op zich te nemen kan hij/zei van mij alle leads en draaiboeken krijgen, maar meer dan dat kan ik niet doen.
Als iemand het aandurft hoor ik het graag, er is nog een klein half jaar om alles rond te krijgen dus dat zou moeten lukken.... Bekendheid heeft Mustang Valley genoeg en je bent van een ruime opkomst verzekerd dus dat is het probleem zeker niet. Aan marketing hoef je niet veel meer te doen, dat hebben we de eerste 5 jaar prima voorbereid...