Intake manifold reinigen.....WAT EEN ZOOI !!
Moderator: Shelby GT-H
Dat is een hele boel troep boven op de sexadvertenties Erwin.
Mooi dat alles weer schoon is.
Succes verder.
Martijn
Mooi dat alles weer schoon is.
Succes verder.
Martijn
NOW 1966 coupe L6
SOLD 1965 2+2 fastback 302 5.0 HO, C4, PS, PB
SOLD 1966 coupe 289 V8, C4, PS
SOLD 1966 coupe 289 V8, C4, Discs
SOLD 1965 2+2 fastback 289 V8, C4
SOLD 1965 coupe 289 V8, C4, PS
SOLD 1965 2+2 fastback 302 5.0 HO, C4, PS, PB
SOLD 1966 coupe 289 V8, C4, PS
SOLD 1966 coupe 289 V8, C4, Discs
SOLD 1965 2+2 fastback 289 V8, C4
SOLD 1965 coupe 289 V8, C4, PS
- RogerMuskee
Die voor en achterpakking van de intake schijnt echt een probleem te zijn. Blauwe siliconen i.p.v. de kurken pakking schijnt beter te werken.RogerMuskee schreef:zo, ik ga deze winter deze klus ook doen; mijn intake lekt aan de voorkant, dus die moet er ook af.. wist niet van het bestaan van dit plaatje maar zie wel dat er niet veel doorstroming meer in zit zo
en hoe ga je die weer vast zetten? klinknagels?
Roger
Ik tap draad in de bestaande gaten en zet de plaat vast met een paar boutjes en Loctite.
Erwin
1966 convertible
1966 convertible
- RogerMuskee
aha! maar ik heb nu een setje standaard pakkingen liggen met dus van die kurken voor en achterkanten... waar kan ik die betere kopen?
en doe jij er ook vloeibare pakking bij tussen ?
overigens, ik heb me rot gezocht naar het olielek; en het is dus gewoon een stukkie kurk... balen maar ook weer een opluchting..
en doe jij er ook vloeibare pakking bij tussen ?
overigens, ik heb me rot gezocht naar het olielek; en het is dus gewoon een stukkie kurk... balen maar ook weer een opluchting..
'67 yellow hardtop coupe 289 2V
Ik denk, ff snel m'n inlaatspruitstuk eraf en dan de lifters doen. Als ik zie wat een troep zich daar verzamelt, gaat het wat langer duren dan ff.
Dan het afdichten van voor en achterkant. Een valley pan en kurk voor en achter is dus niet voldoende. Je moet werken met siliconen voor en achter, dus? Plaatje vastzetten met boutjes en loctite is een goede tip.
Bedankt
Dan het afdichten van voor en achterkant. Een valley pan en kurk voor en achter is dus niet voldoende. Je moet werken met siliconen voor en achter, dus? Plaatje vastzetten met boutjes en loctite is een goede tip.
65 mustang coupe
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
- 66hipowannebee
- Donateur 2014
Erwin heeft helemaal gelijk,gooi die kurk pakkingen AUB gelijk in de vuilnisbak en gooi er een lekkere laag kit op
ennuuhh ,als je alles hebt vervangen laat dan de auto eerst een nachtje staan alvorens deze te starten.
Tonie
ennuuhh ,als je alles hebt vervangen laat dan de auto eerst een nachtje staan alvorens deze te starten.
Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
- RogerMuskee
Ik vroeg me ook al af wie die aanbeidt en hoe de ervaringen met deze tach zijn.... welicht is het iets om ook in mijn FastBack te zetten. Altijd leuker dan het zwarte plaatje wat er nu zit.RogerMuskee schreef:Overigens, die mini-tach op Marktplaats is van jou?
Roger
Greetz Marchel
Ford Mustang Convertible '66 Arcadian blue
Ford Mustang Fastback '67 Candyapple Red
Volkswagen T2 camper '76 Oranje-wit
Volvo 780 '87 Silverbeige metallic
Ford Mustang Fastback '67 Candyapple Red
Volkswagen T2 camper '76 Oranje-wit
Volvo 780 '87 Silverbeige metallic
Ja dat is die minitach is van mij.
Ik had er 2 besteld.
Maar hij werkt prima en indd ik vond dat zwarte vlak ook niets. Ik had zitten denken om er 1 zelf pas te maken maar iem down under was ook al op dat idee gekomen
Hij is als 6000 of 8000 rpm te krijgen en speciaal voor 67 / 68 V8 modelen.
Hoe gaat het met het stoppen met roken Roger?
Jacco
Ik had er 2 besteld.
Maar hij werkt prima en indd ik vond dat zwarte vlak ook niets. Ik had zitten denken om er 1 zelf pas te maken maar iem down under was ook al op dat idee gekomen
Jacco
- RogerMuskee
De oorzaak van het roken is dus nu gelokaliseerd! Gaat goed komen; nu nog de tijd om er echt even aan te gaan werken; er zal weer heel wat 'achter weg' komen als de intake manifold eruit gaat..Mustang68 schreef:Ja dat is die minitach is van mij.
Ik had er 2 besteld.
Jacco
Hoe sluit je die mini-tach eigenlijk aan? Op de bobine? En dan zelf een kabel leggen ?
Groet,
Roger
'67 yellow hardtop coupe 289 2V
1 x concact geschakeld 12v en 1 draad vanaf bobine min zelf te leggenHoe sluit je die mini-tach eigenlijk aan? Op de bobine? En dan zelf een kabel leggen ?
Verder past hij zonder problemen op de plek van het blanco plaatje (klok) dat is gewoon een kwestie van 2 of 3 schroeven alleen de teller unit moet er ff uit.
Hier een install: http://www.mustangmonthly.com/howto/mum ... index.html
Jacco