www.mustangsplus.com

Plaats de jouwe hier.........

Moderator: Shelby GT-H

PoisonIvy66

Bericht door PoisonIvy66 »

RobSchipper schreef:155$ !! :shock:

Wordt mij hier nou een oor aangenaaid?

Rob

Nee, er wordt een oor afgesneden!
...Happiness is the road...
Mustangdriver
Contacteer:

Bericht door Mustangdriver »

Ik ben zeker niet tevreden over hun service, het is ondertussen 3 weken en ik heb nog niets ! Gisteren werd ik gebeld door de douane ivm dat pak(je) Blijkt dat het adres er niet op stond ! Ik heb dan nog online besteld en alles netjes ingetypt. (kan het duidelijker ?)
Ze mogen zich ginder aan een serieuze email van mij verwachten als ik eindelijk mijn stukken heb.
Ik bestel daar dus nooit meer.

Geoffrey
1966 fastback in Clearwater Aqua, 302ci en AOD

www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite
dimitri

Bericht door dimitri »

Ik heb vorige week maandag bij California Mustang wat gerief besteld na 8 dagen was het afgeleverd aan mijn deur door Fedex. :lethercap:

De verzendkosten zie je online op hun website voor je de inkoop bevestigd dus 1x betalen online en niet nog eens aan de deur.

Ook ik heb in het verleden minder goede ervaring gehad met UPS niet de levertijd maar wel de kosten :( veel kosten :cry:

Gr. Dimi
67 Fastback V8 289ci, 4 speed
67 Coupe V8 390ci, automatic
1970TwisterSpecial
Moderator
Contacteer:

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Rob, dan kan je ze beter in Nederland kopen.
Wat voor type had je in gedachten ?
Van die aluminium Cobra deksels/luchtfilter ?
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
1969Mach1

Bericht door 1969Mach1 »

Ik ben een beetje aan het oriënteren. Weet nog niet precies wat ik wil, maar de cobra set is een optie ja.

Dimitri, ik lees het onderstaande op de site van Cal. Mustang:
International Orders:
California Mustang has satisfied customers in more than 60 Countries around the World! All orders must be paid in U.S. funds (credit cards and wire transfers are most commonly used). California Mustang will add 35% to your order for shipping, along with a $15 international packaging and handling fee. If shipping is more than 35% we will contact you for your approval.

Hoe werden jouw verzendkosten bepaald?
1969 Indian Fire Ford Mustang Mach1 351w 4-spd
--> @mistermach1
1970TwisterSpecial
Moderator
Contacteer:

California Mustang betaald toch echt niet de invoerrechten hier in Nederland of Belgie.
Misschien is jouw bestelling er bij de douane tussendoor geglipt.
grtz, Ronald
1970TwisterSpecial
Moderator
Contacteer:

RobSchipper schreef:Ik ben een beetje aan het oriënteren. Weet nog niet precies wat ik wil, maar de cobra set is een optie ja.
Niet zo lang geleden stond er een set van kleppendeksels + luchtfilterhuis op MP
grtz, Ronald
maurice
Contacteer:

Bericht door maurice »

Claire schreef:Ik heb soms het idee dat er vwb vrachtkosten ook nog wel eens wat aan de handelaar blijft "hangen"
Weet ik wel zeker... ik verzend vanuit mijn bedrijf ook veel naar het buitenland en waarschijnlijk hebben dit soort bedrijven nog veel meer zending als wij. Dat betekent dat die UPS verzendingen echt niet meer zo duur zijn.... Alleen gaat het om 1 ding. Betaal je de verzendkosten aan de handelaar of aan UPS?
In het eerste geval wordt hij er lekker beter van. In het tweede geval worden zij er niet beter van omdat er gekeken wordt naar het account van de betalende partij. In dit geval zijn wij als privé persoon dat zonder account bij UPS en dat betekent Kassa!
Als ik vanuit ons account namelijk spullen exporteer en ik laat de ontvanger direct afrekenen aan de courier dan betaalt die dus de volle mep. Betall ik de verzending dan kost dat maar een fractie maar dan moet ik zelf de verzendkosten doorbelasten en aangezien ik een "net persoon" ben :) profiteert de onvanger van onze korting.
Maurice

Voorkant van een rode Mustang in de spiegel?
Blijf rechts rijden, haal niet in en laat hem met hoge snelheid passeren!...
zie ook de achterkant... heel even :)

1995 Mustang GT 5.0 V8 Cabrio
2000 Suzuki GSX-R 750
67gt500
Donateur 2014
Contacteer:

Bericht door 67gt500 »

@Dimitri, Fedex factureerd mij altijd achteraf, dus daar krijg je denk ik nog een rekening van.
Gisteren heb ik mijn stuurkolom in ontvangst mogen nemen. Bij FR moest ik eerst $180,- verzend kosten betalen en aan de deur moest ik nog eens €217,- betalen aan DHL. Dit op een bedrag van $855,- is ongeveer €600,- dat zou dan ongeveer €150,- invoer en btw moeten zijn, dus hoe ze dit berekenen weet ik ook niet.
'66 conv. 289ci zilver bleu, pony int. ps en airco.
'67 GT500E Eleanor met 418ci stroker
'66 coupé deelnemer Historische rally's
Mustang68

Bericht door Mustang68 »

1 je betaald ook btw over verzendkosten (ik weet niet of dat meegerekend hebt
ik heb een keer gehad dat ze btw over verzendkosten rekende die je hier in nld zou betalen was €300 ipv $175 werkelijk daar heb ik bezwaar tegen gemaakt en het verschil terug gekregen.

2 je betaald aan de vervoerder ook nog broker kosten en soms ook nog opslag kosten.

Jacco
Dirk
Contacteer:

Bericht door Dirk »

Zoals ik eerder vermelde op de forum .
Dan is tyra een stuk goedkoper SOMS, en de garantie is ook inorde.
Grt dirk en iedereen een prettige kerst en gelukkig nieuwjaar . :smt114
Mustang racecar 1967 coupe
Ton BlingBling
Adverteerder
Contacteer:

Bericht door Ton BlingBling »

67gt500 schreef:@Dimitri, Fedex factureerd mij altijd achteraf, dus daar krijg je denk ik nog een rekening van.
Gisteren heb ik mijn stuurkolom in ontvangst mogen nemen. Bij FR moest ik eerst $180,- verzend kosten betalen en aan de deur moest ik nog eens €217,- betalen aan DHL. Dit op een bedrag van $855,- is ongeveer €600,- dat zou dan ongeveer €150,- invoer en btw moeten zijn, dus hoe ze dit berekenen weet ik ook niet.
Hee Marco ik heb ook zo,n extra rekening gehad gewoon betaald .

Maar later vond ik het beetje raar ff gebeld kreeg te horen dat het een foutje was .

Zou het geld 186.40 euro retour krijgen, Ze hebben mijn rekeningnummer vertelde die dame het geld zou na 10 werkdagen op mijn rekening staan.

Maar het nu al 3 brieven gahad waarin staat dat als ik niet binnen 30 dagen een Rekening nummer opgeef ik niets retour krijg .
Die brief gelijk met ingevulde rekeningnummer terug gestuurd maar nog niets gehad .

De laatste keer dat ik belde was er niets meer van bekend de dame aan de tel vertelde "U bent te laat geweest met retour zenden van uw rekeningnummer dus alles is uit het systeem" Dus Nooit meer via Fedex.

Doe nu alles via USPS nooit geen problemen gehad .
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
hollandranch
Donateur 2012
Contacteer:

Bericht door hollandranch »

Zoals bekend sturen wij kleine pakketjes door via USPS, handlingkosten 15 Dollars. Grote spullen als velgen, assen etc verzamelen we en sturen het mee met auto's die op transport gaan of via een pallet. Het duurt dan meestal wel een paar maanden voordat je je onderdeel hebt. Op dit moment zijn diverse spullen onderweg naar Forumleden en ik hoop dat het zich gaat uitbreiden, beetje hobby en werk combineren. Ik ga smenwerken met een van de forumleden om een centraal adres in Nederland te maken en iedereen kan dan de onderdelen daar halen en daar bij ontvangst afrekenen. De kosten zijn veel lager dan UPS/Fedex etc.
Holland Ranch Cars and Parts. Het adres voor export auto's en onderdelen vanuit Amerika.
http://www.usa2ned.com" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.hollandranch.com" onclick="window.open(this.href);return false; http://hollandranch.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false; http://usa2ned.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
dimitri

Bericht door dimitri »

Heb moeten betalen 15$ special shipping/handling en nog eens 71$ gewone shipping en handling.

Ik zal het melden moest ik nog een rekening toegestuurd krijgen maar heb daar al eens besteld danwel een heel kleine hoeveelheid maar heb achteraf toch niets meer gekregen dus... :?
67 Fastback V8 289ci, 4 speed
67 Coupe V8 390ci, automatic
Plaats reactie

Terug naar “Restaureren, tips, technische vragen en links”