Mustangpassion Disneyland : live uit Parijs!

Hier staan alle links en verslagen van Meetings van 2009 t/m 2012

Moderator: Shelby GT-H

72grande
Contacteer:

Mustangpassion Disneyland : live uit Parijs!

Bericht door 72grande »

Mustangpassion organiseert ook dit jaar weer zijn inmiddels bekende Disney Meeting. Met elementen van vorig jaar en met nieuwe elementen. Meerdere forumbezoekers hebben mij hun belangstelling voor deze happening getoond en vandaar onderstaande uitleg.

Net als vorig jaar (toen was dat voor het eerst) hangt Mustangpassion zijn activiteiten op aan het Rock Festival van de stichting Route 66 Arizona France. Er zullen vrijdagavond en zaterdagavond concerten plaatsvinden (Hot Chickens – Slim Jim Phantom – Carl Rythm All Stars - Barrence Whitfield & The Seatsniffers), er zal een permanente tentoonstelling van geselecteerde US auto’s worden ingericht (niet alleen Mustangs) en er zullen allerlei fifties en sixties activiteiten zijn. Dit alles op het terrein van Disney Village (de winkels en restaurants direct bij de ingang van het park), maar met een andere (betere) opstelplaats voor de deelnemende US auto’s dan vorig jaar. Ook anders dan vorig jaar zal de traditionele cruise niet op zaterdag maar op zondagmorgen plaatsvinden.

Het programma:

Vrijdag 11 september: het evenement opent in Disney Village met een permanente tentoonstelling van 30 auto’s en met ’s avonds twee gratis concerten. Er is dan nog geen meetingterrein beschikbaar (dus minder interessant voor ons).

Zaterdag 12 september: voor de ingeschreven auto’s (zie verderop) toegang tot het terrein van Disney Village. Een grote meeting met prijzen en diverse randactiviteiten. Je kunt vervolgens dineren in één van de restaurants van Disney Village (maar dat hoeft natuurlijk niet). Om 21.00 uur en om 23.00 uur zijn er twee gratis concerten.

Zondag 13 september: Om 10.00 uur start een grote cruise die rond 11.30 uur zal eindigen op het terrein van Disney. Waar is nog onderwerp van gesprek, die informatie volgt later. Natuurlijk biedt Mustangpassion een apéritif aan en aansluitend wordt er gegeten, maar ook hier is locatie nog niet definitief. Het evenement sluit met een slotparade rond 17.00 uur en dat is later dan voorgaande jaren. Let op in het geval je speciaal daarvoor zou komen: het is dus niet zeker dat het al jaren gebruikte decor van Hotel Cheyenne dit jaar ook beschikbaar zal zijn....

Twee dingen zijn nog belangrijk:
1. Om op het Disney Village terrein te mogen met de auto moet je zijn ingeschreven. Daar is een formulier voor (http://forum.mustangpassion.fr/download ... p?id=28342) maar ik wil dat voor Nederlandse deelnemers wel coördineren. Stuur mij als je wilt gaan een privé berichtje en dan meld ik je precies welke gegevens er gevraagd worden. Ik wil die inschrijving voor iedereen eigenlijk snel doen.
2. Het overnachten en de manier waarop is natuurlijk geheel vrijblijvend. Op dit moment zijn er nog geen afspraken met een hotel gemaakt. Ik verwacht echter dat dat nog wel zal gebeuren.

Veel informatie tegelijk; voor nu is het voor degenen die mee willen met name van belang om zich met auto te laten registreren. Disney hanteert nu eenmaal strenge regels. Ik schrijf mezelf in ieder geval in, maar weet nog niet of ik zondagavond of maandag terug ga. Hotel of kamperen staat voor mij ook nog open....

Afbeelding
Laatst gewijzigd door 72grande op za 12 sep, 2009 21:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Marc
Mustangwacko
Retired Moderator

Bericht door Mustangwacko »

Ik ga graag weer mee. Vaste prik, zoals afgelopen jaren.
Jacco
"I got my kicks driving a sixty-six"
Claire

Bericht door Claire »

Okee Marc, wij zijn ook van de partij. :up: Kun je ons even een pb sturen met de vragen?
Piet 8) en Claire :queen:
65 mustang coupe
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
danwen

Bericht door danwen »

Het gaat er eindelijk eens van komen, wij gaan dit jaar ook mee.
Danny en Wendy
Sportsroof 1970 grabber blue

"a stranger's just a friend you do not know"
mick
Contacteer:

Bericht door mick »

lijkt leuk, hoe logeren?
Mustang Fastback gt 66 302 ho Springtime yellow
Mustang Coupe 66 L6 200ci restauratie http://www.dmff.nl/viewtopic.php?f=26&t ... 45#p238279
Srx 600 86
http://www.everyoneweb.com/mustang66
72grande
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Afbeelding

De inschrijving van zes Nederlandse Mustangs is een feit! Mustangpassion heeft laten weten dat het ons bekende hotel "Campanile" in Bussy St. Georges weer het voorkeurshotel is en dat men daar ook weer een korting heeft bedongen. Rest ons nog te beslissen of we dat hotel willen nemen en welke avonden (ik overweeg nog steeds om maandag terug te gaan). Ik benader hierover binnenkort de deelnemers ....
Marc
66stangwhite

Bericht door 66stangwhite »

shit, vakantie! Misschien wel in frankrijk. Kijken zonder Mustang dan maar :oops: Maar vakantieplannen vooralsnog onduidelijk.
1966 mustang 200Ci 6 in lijn. Ext.: wit, int.: pony blauw / wit.
66stangwhite

Ben rond die periode in normandie ( france ). Als ik aan een europese TomTom kan komen kan ik het adres eens intikken aldaar en besluiten of ik even een kijkje kom nemen.....
FerdiV8

Bericht door FerdiV8 »

ik probeer ook te komen even kijken bij ze op de site.

Groetjes

Ferdi
Ford Mustang GT 05' convertible
Ford Racing Exhaust(126dB)
72grande
Contacteer:

Bericht door 72grande »

66stangwhite schreef:Ben rond die periode in normandie ( france ). Als ik aan een europese TomTom kan komen kan ik het adres eens intikken aldaar en besluiten of ik even een kijkje kom nemen.....
John, Google Maps kan het ook heel goed voor je uitrekenen:

link route Google Maps

Maar eigenlijk heb je alleen dit nodig:

Afbeelding

En Ferdi, vergeet niet dat je je van te voren in moet schrijven als je met de Mustang komt....
Marc
66stangwhite

Marc, bedankt voor de tip en de info maar ik presteer het om zelfs met kaarten en TomTom verkeerd te rijden. Kom er dan toch meestal wel maar TomTom is voor mij een onmisbare tool....
72grande
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Een eerste bericht live uit Parijs (Bussy-Saint-Georges om precies te zijn). Vanmorgen met vijf auto’s van Wouwse Tol vertrokken en na een probleemloze rit (alle Mustangs liepen als spreekwoordelijke naaimachientjes) doken we het meeting- en feestgedruis bij Disney binnen. Manon en Maarten (The Saint) waren gisteren al vertrokken en die troffen wij vanmiddag ter plaatse. Marcel pakte gelijk maar even een mooie prijs (geen beker maar een Mickey).... Morgen gaan we hier verder met een door Harley’s begeleide cruise !

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Marc
Marcel
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Kijk dat moeten we dan wel weer missen, de leukste meeting van het jaar!

Gefeliciteerd broertje!
Claire

Bericht door Claire »

Wij zijn inmiddels al weer thuis na een geweldig weekend. 4 uurtjes met de Mustang terug over de autoroute en de wagen heeft zich keurig gedragen. Hier nog wat foto's.
onderweg op zaterdag
Afbeelding
zondag ochtend
Afbeelding

rondrit op zondag
Afbeelding
aparte grijze kleur
Afbeelding
Vinnen, de continental kit van een '58 Buick

Afbeelding

Marc en Thea, Danny en Wendy, Jacco en Mary en Marcel bedankt voor de gezellie heid en goeie reis morgen.
Piet 8) en Claire :queen:
65 mustang coupe
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
Franko

Bericht door Franko »

die buick...