het verbaasd mij juist wel dat jij dit topic opentGhost Rider schreef:Hahaa Royke toch... Biker Roy. van jou verbaasd het mij niks![]()
idd biker
+1000Gearz schreef: Ik denk dat dit het belangrijkste is jongens, Marc slaat hier de spijker op zijn kop.Laten we éénieder die hier binnenkomt allereerst welkom heten ongeacht of er al dan niet een voorstel poging is gedaan. Laten we als tweede wellicht eens wijzen op het feit dat we waarde hechten aan een kleine introductie en gun vervolgens onze nieuwe forumleden ook eerst wat tijd om zich rustig te kunnen oriënteren en zich het forum en zijn grillen eigen te maken. Wat altijd heel goed werkt is de opmerking "wij zijn hier dol op foto's".
Voor de meesten van ons heeft dit forum geen geheimen meer echter zal het voor sommige nieuwkomers nog steeds een groot doolhof zijn waar men al lang blij is dat men überhaupt een vraag heeft kunnen stellen.
Ik heb meerdere malen een uitgebreid antwoord gegeven op een vraag van "nieuw" iemand (per reply of zelfs PB) waarna ik niets meer mocht vernemen, lullig maar het staat gelukkig nog steeds in schril contrast met alle vriendelijkheid en belangstelling die de boventoon blijft voeren.
Afijn, ik stel een voorstel topic dus zeer op prijs maar kan ook begrijpen dat het er soms bij in schiet.
Horkerigheid en respectloosheid kan echter natuurlijk niet door de beugel.
![]()
Michel.
niks aan toe te voegen:)