351-V8-power schreef:Voor dat geld heb je een Jaguar F-type.... Makkelijke keuze!
Ja idd, de mustang
Moderator: Shelby GT-H
351-V8-power schreef:Voor dat geld heb je een Jaguar F-type.... Makkelijke keuze!
Of net over de grens in Duitsland gaan wonen en werken in Nederland. Want daar is een V8 GT er vanaf €40.000,-Mack schreef:Iemand zou voor de lol eens moeten uitrekenen of het loont om een jaar in Amerika te wonen (voor een studie ofzo) en daar een Mustang te kopen en mee te nemen als verhuisgoed. Volgens mij kun je van die belasting die je hier moet betalen toch wel een jaartje aardig leven in Amerika.
De BPM bestaat sinds 2014 alleen nog maar uit CO2 heffing. De oude BPM op basis van de nieuwwaarde is geheel afgeschaft.Neko- schreef:Met BPM bedoel je dan de nog bestaande BPM + CO2 heffing, of alleen BPM? (volgens mij was BPM nog steeds niet geheel afgeschaft, want dat zou pas bij de kilometerheffing compleet komen te vervallen).
Het heet gewoon nog steeds BPM. Enkel de berekeningswijze is veranderd.Neko- schreef:Okay... Je noemt het BPM, maar bedoeld CO2 heffing.
Nee hoor, binnen de EU kun je kopen waar je wilt. Bij een nieuwe auto heb je alleen de verplichting om de Nederlandse BTW te betalen. Dus je koopt de auto in België zonder BTW, je rijdt hier naar de RDW voor inschrijving en rekent vervolgens bij de Belastingdienst de BPM en 21% BTW over het aankoopbedrag af. C'est ca.Neko- schreef:(waar waarschijnlijk nog wel wat douane kosten aan zullen plakken)
Nou ik vind een verschil van bijna 8.000 euro in de netto catalogusprijs zonder lokale belastingen anders ook best veel.mustang 1968 schreef:Het enige wat vooral voor NL de wagen duur maakt is de bpm/Co2 heffing.