Craneman schreef:Okay dan....nog efkes zonder foto's, maar het is geen 2015 hoor.
Wel een 2011 V6 Premium coupé, automaat, pony package (red candy)
WOW! Meer dan
Moderator: Shelby GT-H
Craneman schreef:Okay dan....nog efkes zonder foto's, maar het is geen 2015 hoor.
Wel een 2011 V6 Premium coupé, automaat, pony package (red candy)
Wat ben jij een stiekemerdCraneman schreef:Okay dan....nog efkes zonder foto's, maar het is geen 2015 hoor.
Wel een 2011 V6 Premium coupé, automaat, pony package (red candy metallic tinted clearcoat)

Google jonge google !1967coupe schreef:Ik vind het wel verdacht Chris dat je die plaatjes zo snel tevoorschijn tovert
Hoi Keesie,keesie25 schreef:Welkom Thess, mooie wagen! Beetje late reactie van mijn kant, maar na een tijdje haal ik iedereen hier in hoor. Ook ik zit in Noord-Holland.
Wat je koplampen betreft, ik weet niet of je er iets aan hebt, maar toen ik mijn wagen kocht in 2009, had hij ORIGINEEL (de Ford-logo's stonden overal op) Xenon verlichting. Hoewel hij daarmee door de RDW is 'goedgekeurd', kwam dat omdat de wagen in Duitsland is gekeurd, en daarna naar Nederland is gekomen. In Duitsland zijn de keuringseisen wat soepeler, en de wet zegt dat als een auto al door een ander EU land goed gekeurd is, de wagen hier ook door de keuring komt........tja.
Dat neemt niet weg (ik wil je niet bang maken....)dat je even goed voor van alles en nog wat een bekeuring kunt krijgen. Ik heb destijds over die Xenon verlichting een levendige discussie gevoerd met de RDW:
(ik doe dit uit mijn hoofd)De EU-wet zegt dat als een auto van NA 2006 Xenon verlichting heeft, er ook een wis-was installatie voor de koplampen moet zitten. Tja, ik heb geen wis-was, kan waarschijnlijk niet eens op de auto gebouwd worden, maar WEL vanuit de fabriek Xenon dus.
Het was dus OFWEL tijd voor een bekeuring (en daarna weer een....)of een ombouw. De ombouw is gebeurd, was geen grote klus, maar mijn garage heeft dus destijds halogeen ingebouwd. De enige lamp-units die daarvoor gebruikt konden worden waren type H-13. (ik geloof dat er 19 verschillende zijn).