@ justice; We willen graag lpg erin laten zitten. Hij loopt op lpg beter dan op benzine (echt waar). Maar de aansluiting gaat daar wel weg. Ik heb een tijdje geleden gezien in zichtenburg dat arie die een mustang coupe heeft uit 65 zijn aansluiting achter zijn nummerbord had. Hij heeft simpelweg het scharniersysteem voor de plaat van een andere amerikaan gehaald en op zijn mustang gemonteerd of laten monteren. Je ziet er helemaal niets van. Dus dan rijd je toch gas maar is het wel mooi werggewerkt.
Een andere oplossing die ik heb gezien, is de aansluiting in de kofferbak. Je moet dan alleen wel altijd je kofferbak open hebben en ik denk dat dat bij een fastback niet echt een goed idee is. Ik denk ook dat de gaslucht in de auto blijft hangen.
Dus bij het verplaatsen van de aansluiting hoort natuurlijk ook het spuiten. Rood is een hele mooie kleur om te zien en het staat de auto goed. We zijn dus nog aan het twijfelen of hij weer groen zal worden. Ik wil eerst de kleur groen een keer in het echt zien om te kijken of het een mooie kleur is. Ik heb wel op internet gekeken maar dan zie je niet echt de kleur.
@ Bart; Ik denk ook dat ik veel bij de benzine pomp zal staan
Sjoerd
"It is easy to kill someone with a slash of a sword. It is hard to be impossible for others to cut down"
- Yagyu Munenori